Sunday 22 June 2014

TESTIMONI



TESTIMONI DIRI SAYA SENDIRI

Saya berumur 38 tahun. Saya mempunyai masalah migraine, gastrik dan senggugut.
setiap bulan migrain akan menyerang sekali atau dua kali atau lebih. Bergantung keadaan diri saya dan persekitaran saya. Saya tidak boleh terlalu stress atau berada di tempat yang panas dan sesak. Migrane pasti menyerang. Gastrik pula, menyerang saya jika saya tidak menjaga waktu makan. Adakalanya saya terlepas mengambil sarapan pagi dan makan tengahari terlalu lewat pasti gastrik datang melawat saya. Bila tiba bulan Ramadhan pula saya wajib bersahur. Jika saya terlepas sahur ,perut mula pedih seawal 9 atau 10 pagi. tetapi puasa harus di teruskan. Dan ketika waktu berbuka puasa juga saya terpaksa berhati-hati memilih makanan atau minuman . Saya tidak boleh berbuka dengan mengambil minuman seperti air teh atau makan makanan seperti kekacang (kacang panjang,kacang buncis dan seangkatan dengannya) tapai mahupun tempe. Ini akan menyebabkan saya senak  perut sehingga malam dan mungkin membawa keesokan paginya.

 Senggugut  akan datang setiap kali saya datang bulan. Dan saya hanya datang bulan 3 atau 4 hari sahaja. Rasanya sakit senggggut tidak perlu di terangkan lagi bagaimana rasanya, hampir 50 peratus wanita yang saya kenali mengalami senggugut. Dan semua pengalaman adalah sama.
Tetapi setelah 2 ke 3 minggu saya minum  kangen water tiada lagi migraine dan gastrik. Dan setelah 4 minggu  saya mengambil kangen water, saya datang bulan dan tiada lagi senggugut datang menyerang . ALHAMDULILLAH, 3 penyakit hilang dalam masa sebulan. Terima kasih Allah dengan izin MU saya di pertemukan dengan kangen water. 

TESTIMONI 1
Pakcik ni umur 75 tahun.
Bila dia minum kangen water dia rasa bertenaga macam umur 50 tahun.
Bagus kangen water ini memberi tenaga untuk dia katanya.

TESTIMONI 2
Nenek saya pun sama...umur 80 plus. Dah selera makan sejak ambil kangen water. Emak pun sama bila bercakap sudah jelas dan mudah difahami.  Kalau dulu lidah macam keras.

TESTIMONI 3
Ini Feed back dr sahabat saya yg minum kangen water.
alhamdulillah zira k.mia tak rasa penat cam selalu masa mula aritu ngantuk jekan....skrang ni cam takde lak klau siang tu ok lah blh lah uruskan keje cam biasa...byk wat keje pon tak rasa penat nak smbung keje lain blh je tp klau dulu lepas wat 1 keje penatnye 2 3 ari...muka yg gatal2 aritu pon dh byk kurangnye ......terima kasihlah byk2 zira mudah2an k.mia leh sihat cam dulu....

TESTIMONI 4
Dapat feedback dari my fren yg bagi kucing  minum kangen water. Kucing kerap kentut..hihi..bnyak angin kot..bulu kucing dia shining dan tak cepat tanggal .



                                                             TESTIMONI 5




TESTIMONI 6
TESTIMONI 7

TESTIMONI 8



TESTIMONI 9


TESTIMONI 10


TESTIMONI 11




TESTIMONI 12







No comments:

Post a Comment