Wednesday 2 July 2014

3 SEBAB MESTI ADA MESIN KANGEN WATER



Terdapat 3 sebab mudah mengapa anda memerlukan mesin air beralkali di rumah:

-Untuk memulihkan kembali pH badan anda kepada neutral ( atau kira-kira 7.4). Badan yang dengan pH neutral adalah badan yang sihat ! Jika pH darah anda lebih rendah daripada 6.8 ia menjadi berasid. Sebuah badan berasid adalah tempat di mana penyakit dan penyakit boleh berkembang. Minum air yang banyak alkali badan akan mengekalkan pH badan kita neutral, antara lingkungan yang sihat daripada 6,8-7,8 , ideal 7.4. Ini pH neutral, tidak berasid - tidak terlalu beralkali , menghalang sistem imun kita daripada kerosakan atau lebih lemah dan penyakit untuk membangunkan dan menyimpan ia kuat dan sihat !

-Banyak minum daripada alkali mikro kelompok air membantu untuk mengekalkan badan kita terhidrat. Air alkali - mikro- kelompok bermakna molekul air lebih kecil daripada air botol biasa. Badan kita dengan mudah dan cepat boleh meresap molekul yang lebih kecil air dan menyimpannya dengan baik terhidrat.

-Minum air alkali cukup juga membantu detox dengan meningkatkan penghapusan melalui membuang air kecil, pengeluaran peluh dan membuang air besar . :-)
Mesin air beralkali menghasilkan air yang sangat dalam antioksidan. Antioksidan meneutralkan , pertempuran dan menyebabkan radikal bebas tidak merbahaya, ( yang sebaliknya menyebabkan kerosakan dan kemusnahan ke tahap sel pada badan kita ).
Pada pendapat peribadi saya mengekalkan tahap tertentu dan jumlah antioksidan dalam badan kita, mungkin membantu rawatan perubatan untuk mengelakkan keletihan kronik , menggalakkan panjang umur dan meningkatkan kesihatan kita.

No comments:

Post a Comment