Sunday 30 November 2014

Antioxidant.

Mewujudkan lebih baik, Kehidupan yang Lebih Seimbang Pernahkah anda dianggap bagaimana gaya hidup anda dan makanan dan minuman yang anda makan secara langsung memberi kesan kepada status kesihatan anda?

Gaya hidup moden kita dan persekitaran yang sangat kondusif untuk hidup yang tidak sihat. Makanan yang diproses dan minuman, pencemaran, tekanan dan amat luas dan boleh menyebabkan kesan sampingan yang tidak menyenangkan pelbagai. Mempunyai akses harian untuk bersih, air yang seimbang adalah komponen besar kehidupan yang bersih.

Ramai orang mengambil mudah manfaat mineral yang kaya, air berasid rendah yang menyuburkan tubuh dan menyimpan semua sistem dalam perintah. Berikut adalah apa yang anda perlu tahu tentang mendapatkan kawalan paras pH dalam badan anda (dengan pelajaran kimia sedikit termasuk):

Adakah anda tahu bahawa keseimbangan yang wajar di antara asid dan alkali tahap mesti wujud untuk kesihatan yang lebih baik? Fungsi badan manusia yang lebih baik apabila terdapat keseimbangan antara keasidan, tahap pH dan penghidratan yang mencukupi. Mempunyai akses kepada bersih, air yang seimbang seperti Kangen Water® boleh membuat perbezaan.

Tanya diri anda soalan-soalan berikut: Adakah diet anda mempunyai terlalu banyak makanan bukan organik? Adakah anda mengidamkan gula dan karbohidrat banyak masa? Adakah anda sering berasa tertekan mengenai kehidupan harian? Jika anda menjawab "ya" kepada mana-mana soalan di atas, mengambil pelajaran.

Anda boleh dengan baik akan mengalami gejala yang tidak menyenangkan akibat daripada ketidakseimbangan. Mujurlah, anda boleh mempunyai akses kepada air bersih, terion Kangen Water®, yang dihasilkan oleh mesin air Enagic® terkemuka industri.

Sistem mengion air inovatif digunakan oleh ramai orang seperti anda yang mengambil berat tentang menjalani kehidupan yang lebih seimbang. Air alkali dapat meningkatkan air ditapis biasa untuk membantu menjaga anda secara optimum terhidrat dan sihat.

Kangen Water® adalah bersih, dan mengandungi semua mineral semula jadi badan anda memerlukan.

Minum alkali Kangen Water® untuk memberi badan anda peluang untuk mengalami kehidupan yang dipertingkatkan, air yang lebih baik yang seimbang.

Kangen Water® adalah air yang seimbang untuk kehidupan yang lebih baik.

Adakah anda tahu apa yang anda minum? Minuman yang biasa mengandungi campuran unik alkali dan sebatian berasid.

Berikut adalah apa yang terdapat dalam kebanyakan minuman, berbanding merasa besar Kangen Water®

. Minuman ORP (Pengoksidaan potensi pengurangan) berasid / Alkali Soda 400

Asid Botol air 200-300

Asid Air paip 200-300

Asid Teh hijau -40 hingga 100 Neutral

Kangen Water® -400 -800kepada beralkali

Seperti yang anda lihat, Kangen Water® mempunyai beberapa ciri-ciri alkali kuat. Tiada minuman lain yang dapat bersaing dengan manfaat yang sungguh mengagumkan daripada Kangen Water®.

Menggunakan luar biasa Enagic® air ionizer boleh menyokong perubahan yang anda telah membuat dalam gaya hidup anda.

*dapatkan kangen water hari ini.
*whatsapp 0162456742
*email nazirahbugal@gmail.com

No comments:

Post a Comment