Saturday 29 November 2014

Mengapa kita perlu minum air.

Mengapa Anda Perlu Minum Air?

Anda mungkin telah mendengar bahawa air membentuk lebih 70% daripada badan, kan? Air merupakan sebahagian daripada semua cecair badan dan sangat penting untuk fungsi yang betul sistem organ badan. Harus jelas kemudian bahawa kualiti air yang anda minum adalah amat penting. Untuk badan anda berada di tahap kesihatan yang sempurna, anda perlu minum hanya yang paling tulen dan air bersih mungkin.

Pertimbangkan fakta-fakta menarik tentang air:
Dua pertiga daripada rakyat Amerika tidak minum yang disyorkan 8-10 gelas air setiap hari. Kemerosotan berterusan air dari badan boleh melambatkan kadar metabolisme sebanyak 3%. Lebih satu pertiga daripada rakyat Amerika Utara telah ditindas mekanisme dahaga mereka ke titik di mana ia sering disalah tafsir sebagai lapar. Seboab nombor satu untuk rasa mengantuk waktu siang dan tenaga yang rendah adalah kehilangan air.

Dengan masa yang seseorang berasa dahaga, badannya telah kehilangan 1-3% daripada jumlah air keseluruhan, yang boleh menjejaskan memori dan kemampuan untuk menumpukan perhatian. Air semulajadi melembapkan kulit dari dalam ke luar, memberikan anda kulit kelihatan segar dan berseri indah. Air secara semulajadi membawa lebih bahan daripada apa-apa cecair lain yang dijumpai di Bumi, termasuk vitamin, mineral dan nutrien.

Minum Kangen Water!
Adalah jelas bahawa air minuman adalah paling utama bagi sebuah badan yang berfungsi pada tahap yang sihat. Sesetengah sumber biasa minum air yang terdapat dalam sistem air bandar, telaga dan mata air walaupun mungkin mengandungi bahan kimia seperti klorin, fluorida, racun perosak dan banyak lagi. Walaupun penggunaannya, bahan kimia ini tidak baik untuk badan.

Elakkan bimbang dan minum Kangen Water untuk penghidratan optimum! Alkali terion dan Kangen Water menawarkan alternatif yang lebih baik. Apabila badan anda adalah pada kesihatan optimum, faktor-faktor negatif yang disebabkan oleh gaya hidup budaya kita dengan mudah boleh ditapis keluar. Kangen Water menyediakan persekitaran alkali yang positif dan penuh dengan hanya yang baik-baik bahawa alam telah direka untuk kesejahteraan.

Kami mencadangkan anda minum sekurang-kurangnya 8-10 gelas Kangen Water sehari. Kangen Water bukan sahaja bersih dan suci; ia juga penuh dengan kehidupan meningkatkan mineral! Nikmati air alkali ini setiap hari, dan menemui kelebihan yang bijak dan optimum-penghidratan. Dengan keupayaan penghidratan, dan mineral diperkaya rasa hebat, Kangen Water adalah pilihan yang lebih baik untuk badan yang sihat dan aktif! Apakah yang boleh menjadi lebih penting? Lagipun, tubuh anda memerlukan lebih banyak air. Dapatkan Sistem Water Kangen anda HARI INI! The Kangen Alkali Sistem Air Berion adalah padat dan mudah untuk dipasang di mana-mana rumah atau pejabat. Ia dengan mudah akan mengubah air paip anda ke dalam sihat, air yang seimbang yang sesuai untuk gaya hidup anda dan matlamat kesihatan anda.


Independant distributor.
Nazirah Bugal
Whatsapp 0162456742
Email-nazirahbugal@gmail.com
Fb page -kangenwaterthebest
Fb - nazirah bugal
Instagram-gigierakangenwater

No comments:

Post a Comment