Monday 5 January 2015

Badan alkali atau berasid ?

Beralkali atau berasid: Yang mana adalah Badan Anda?

Badan mesti mengekalkan tahap pH yang ketat antara 7.35 dan 7.45 untuk hidup. Ini tahap pH alkali akan disimpan oleh badan tanpa mengira semua yang lain. Ia adalaknting.  pH di bawah 6.8 atau 7.8 di atas dan tubuh kita menjadi sakit, sel-sel mati, dan ia membawa kepada kematian. Badan-badan yang bijak kita tidak akan yang membiarkan yang berlaku - tidak kira apa!

Seperti yang kita makan lebih banyak dan lebih diproses, makanan halus badan kita menjadi lebih dan lebih berasid. Makanan yang kita masukkan ke dalam badan kita hari ini sedang mencipta satu kimia badan yang berasid. Sistem kami perlu sentiasa mencari jalan untuk mengatasi keasidan yang tinggi ini dan mengekalkan pH kami di dalam semakan.

Badan melakukan ini dengan alkali larut lesap daripada tempat-tempat lain di dalam badan. Salah satu daripada tempat-tempat ini adalah tulang. Sehingga tubuh tidak satu-satunya perkara ia tahu berbuat (untuk menjaga  hidup, ingat): ia mengambil bahan-bahan alkali dari tulang. Hari demi hari, tahun demi tahun ini mengambil ia tol pada tulang. Tulang yang mempunyai bahan-bahan beralkali diambil dari mereka secara rutin menjadi lemah, lemah, dan penuh dengan osteoporosis. Osteoporosis diterjemahkan bermakna tulang poros. Wow, tulang dengan lubang, yang boleh tidak baik.

Susu lebih banyak kita minum (dan makanan berasid yang kita makan), asid yang lebih kita bawa ke dalam badan kita, dan lebih badan kita Meluluhkan bahan alkali dari tulang berharga kami. Ia adalah satu kitaran kita tidak mampu untuk terus terlepas pandang.

Kadar yang tinggi asid di dalam badan dipanggil asidosis. Osteoporosis adalah hanya salah satu daripada banyak penyakit yang kronik dikaitkan dengan asidosis berbahaya. Satu fakta yang anda akan mahu yang perlu diingat adalah bahawa tumor hidup di dalam keadaan berasid. Asidosis adalah masalah kesihatan yang serius yang kita tidak boleh berpaling dari apa-apa lagi tanpa menderita akibat uzur.

*dapatkan kangen water hari ini untuk diri anda dan mereka yg anda sayang .
*whatsapp 0162456742
*email nazirahbugal@gmail.com

*CHANGE YOUR WATER CHANGE YOUR LIFE

2 comments:

  1. Sukses Selalu Untuk Usaha Enagicnya , Saya Mengagumi Design Websitenya Sangat Profesional..
    Salam Hangat Dari Keluarga Enagic :
    Kangen Water Tangerang

    ReplyDelete
  2. Yes kangen water is the best drinking water that's why all celebrities sports personal doctors health minded people are drinking kangen water.

    ReplyDelete